Skit sjukdom...

Går och väntar på det där samtalet.. Samtalet som meddelar att du inte finns mer. Har tänkt mycket på dig idag. På roliga och fina stunder. På att den här skit sjukdomen snart kommer att ta ytterligare en fin människa ifrån oss. Eller ska vi vara helt ärliga så är det inte sjukdomen i sig, för den besegrade du, utan det är följdsjukdomar.
 
Kanske har jag som personal gett lite för mycket av mig själv eftersom jag sitter på min lediga helg och tänker på dig? 
Men nej, det tycker jag inte. Är snarare att du är en sån fantastisk människa som inte lämnar någon oberörd och jag kommer att sakna dig. Faktiskt.. Berget kommer bli väldigt tomt utan dig..
 
0 Kommentarer till "Skit sjukdom..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!