Gamla minnen..

Svarade på en frågegrej på fb.. Vilken låt man är.. Töntigt? Ja lite kanske.. :p Men då iallafall fick jag världens flashback.
En av frågorna var om någon skrivit en låt till en.. Nähä tänkte jag klickat i när jag inser att det har jag ju visst det.. En låt vid namn "skönheten och odjuret" som en fin grabb skrev till mig för en livstid sedan. Det rasslade till i minneslådan, men till min stora förtjusning spelades minnet upp som något fint utan hugg i själen. Jag kunde minnas det utan att känna sorg..
Kanske är det ett tecken på att mitt självläkande har kommit en bit på vägen..?
Tänker inte analysera sönder det utan låta minnet spelas upp och le dåraktigt åt det..
 
 
Det där med att pierca sig gick ju åt skogen.. Åkte på en karate förkylning.. Känns ju sådär smart med en nygjord piercing i näsan när man snyter sig var femte sekund.. Isch.. Ska försöka mig på det igen på fredag.. Ska slinka in i Desigual butiken med tänkte jag.. :)
0 Kommentarer till "Gamla minnen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!