äta, jobba sova, dö..

Ekorrhjulet snurrar på... Jobbar en del och denna veckan jobbar jag och krille om varandra nästan helt och hållet. Vi möttes i dörren ikväll och sa hej och hejdå. Imorgon åker jag till jobbet innan han stiger upp och sen jobbar jag själv natten.
 
Men i lördags vart vi på galej. Var på kräftskiva på pappa T's kolonilott. Himla trevlig kväll med roliga människor. Var precis vad jag behövde! Var dock aningens segt att jobba natt dan efter. Orken var liksom inte riktigt på topp.. ^^
Kommande helg är ett oskrivet blad, så om du känner att du har lust att hitta på något så hojta till vettja. :)
 
Dags att försöka varva ner så jag kan komma i sängen i hyfsat anständig tid. Ställa klockan för spinning imorgon.
1 Kommentarer till "äta, jobba sova, dö.."
Postat av: Sanna

Hojt hojt! Nä men vore kul att ses snart! Kram 😊

Svar: Det vore det indeed! Hur ser det ut för dig framöver? Vi måste ju ta och boka in en dejt! :) Kram
balladenomdenkaxigamyran.blogg.se

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2014-09-12 / Klockan: 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!