mosters hjärtegryn

Denna helgen är jag moster för hela slanten. Eva och uffe är i Köpenhamn så jag och krille har hand om de 3 korvarna, mer kända som vendela, annie och lova. 
Jennie och Ragnar flyttar in i sitt hus denna helgen med så då hjälper krille till att bära så hjälper jag och korvarna till med fnöken, mer känd som Tyra.
 
Ett dygn i mostertjänst har snart gått och nu sitter jag och Lova och myser in lördagen alldeles själva. 
 
 
 
 
 
1 Kommentarer till "mosters hjärtegryn"
Postat av: Sanna

Ser ut som ni haft en mysig dag! Kram

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2014-06-12 / Klockan: 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!