skeå..

Här har jag befunnit mig i nästan en vecka. 
I snön tänker ni, icke säger jag. Kom några centimeter på nyårsafton som sen sakta men säkert försvunnit. Är knappt kallt heller. Jätte skumt!
Som vanligt går tiden alldeles för fort och imorgon bär det hemåt. Eller ja, till den kungliga hufvudstaden åtminstone. Krilles syster och sambo är snälla och låter oss mellanlanda där och i utbyte tar vi med osd packning åt dem. Så får de mindre att släpa på när de ska hem.
 
Och om en vecka är jag nyopererad, igen. Dags för vänsterhanden. De här veckorna har gått fort men också väldigt långsamt. 
 
Måste säga att julafton i år var nog den bästa på många år. Är väldigt tacksam för min fina familj. 
Och så har jag ju den finaste killen i mitt liv. Har ju som bekant sagt upp uppdraget som kontaktperson, vilket jag är glad för. Nu kändes det så härligt, otvunget.. Precis sådär perfekt. Jag har världens finaste Ralf i mitt liv. Alla borde ha en Ralf.
0 Kommentarer till "skeå.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!