Ytterligheter..

Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever
 
Gamla spöken, fjärilar i magen, oro, förväntansfull.. Fastnar i det gamla, men drömmer om framtiden..
Råttor krafsar i bröstet..
 
 
Du får göra vad du vill,
Får göra allt och lite till

Paranoid, tillfreds..
Det är jobbigt att leva i ytterligheterna..
 
 
Huvudet ner i asfalten så får jag känna att jag lever
Dra mig över grusgången för jag vill känna att jag lever


Ligger apatisk i soffan, dagdrömmer..
Hjärnan går på högvarv..
 
 
Kyss mig över bröstkorgen så får jag känna att jag lever

Drömmer mycket och jobbigt. Vaknar ofta av att jag gråter.
Självförtroendet vacklar.. Varför sa jag så..?
 
 
Stoppa mig, snälla stoppa mig när jag duger
 
 

Ser ljust på framtiden.. Förhoppningar om ett nytt kapitel i livet..
Jag är jag, och ingen är så bra på att vara mig som jag är..
 
 
This has got to be the good life
 
 

0 Kommentarer till "Ytterligheter.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!