Surrealism..

Var hos farbror doktorn idag för att kolla upp leverfläckar som beter sig annourlunda..
 
Kan till att börja med säga att det såg bra ut. 2 var gränsfall storleksmässigt, men valde att inte ta bort dem då det blir så fula ärr eftersom de såg bra ut övrigt.
 
Det var en surrealistisk upplevelse..
Har ni undersökt leverfläckar nångång?
 
Well det går till som följande:
 
Först inspekterar läkaren utseendet. Sen mäter han dem med måttband.
So far so good..
Men har man då leverfläckar som sitter på lite udda ställen, såsom bröstet och under bältet så att säga, då blir situationen lite markaber omgående.
 
Läkaren gjorde min dag förövrigt.
 
Dr: Ja det är ju vanligt att det poppar upp fler leverfläckar i tonåren.
Jag: Well, det var väl ett tag sen jag var tonåring nu.
Dr: Oj, ja du är visst 28 ser jag nu.
 
Tonåring jo jag tackar jag!
0 Kommentarer till "Surrealism.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!