Viskningar i vinden..

Funderar.. Operationen är om ynka 4 dagar, sen blir det sjukskrivning i minst 9 veckor. 
 
9 veckor.. Operationen i sig är jag inte så orolig för. Är en dagoperation och får komma hem samma dag, tar inte så lång tid och jag ska vara vaken. Inte så avancerad med andra ord.
Är tiden hemma som skrämmer mig. Då blir jag tvungen till att stanna upp.
 
Ni förstår, sist jag var tvungen att stanna upp så var för två år sen. Då fick jag inflammation i axel, nacke och rygg efter ha kånkat på flyttlådor mm. Läkaren tyckte jag skulle vara hemma två veckor och låta det läka ut då jag inte får ta anti inflammatoriska läkemedel. Och då krashade jag. Det skulle ta ett år innan jag var tillbaka och jobbade fullt. Var tvungen att arbetsträna på andra ställen innan jag kunde komma tillbaka till berget. Att stanna upp fick mig att haverera.
Det skrämmer mig..
 
För jag har märkt av rörelser i mörka vrån.. Viskningar i vinden.. Kanske överanalyserar jag det..
Hoppas på det bästa och är beredd på det värsta..
 
Tack Linda för dina fina ord! <3
0 Kommentarer till "Viskningar i vinden.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!