Skallebank, självömkan..

Så var det dags igen.. För det där.. Att man kan tycka så synd om sig själv just de dagarna.. Kanske är tur att Krille är iväg på jobb?

Tid på vpm är bokad.. Kanske kan jag få hjälp att äntligen få jobba med mig själv?

Har sträckkollat på avsnitt av Mia på Grötö idag.. Hon är för jävla bra helt enkelt..

Måste bara få rekommendera en film med.. "En oväntad vänskap".. Helt klart den bästa filmen jag sett på länge. Så otroligt bra!
det är så jag vill vara i min yrkesroll.. Den förlängda armen men samtidigt en frisk fläkt som gör att livet känns lite lättare..
0 Kommentarer till "Skallebank, självömkan.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!