Hard work work

Min lediga dag denna veckan, fint väder.. vad har jag gjort med en sån dag? Städat, tvättat och skurat.. heja mig.. Men men, de måste göras det med.. Är inte tok sugen på att göra det när jag kommer hem från jobbet då jag oftast gjort samtliga saker där..
 
Övrigt går bilen bra.. Isch.. Det hittar inte vad som orsakar mina problem med magen.. Känns som att det tror att jag hittar på allt..
Fine, men varför mår jag illa jämt? Har hittat min räddning dock.. Åksjukarmband.. Min skänk från ovan.. Ära var dig som uppfann dem..
 
I helgen får fin besök från den kungliga hufvudstaden.. Julia (krilles syster), Stoffe och lille Jacob kommer på besök.. =) Med ens så känns det inte så jobbigt att det är dags att joba helg igen.. 
 
Helgen som gick var vi och besökte ästad.. Ca 28 glada själar var vi.. 
Efteråt drog några av oss till Oscars.. Lite tråkigheter grusade dock kvällen där för mig så jag åkte hem tidigt.. :/
 
Nu väntar jag på min karlslok som hämtar kinesmat.. Känns som bra avslutning på denna dagen.. Kom på innan att jag inte har ätit något idag.. Well så blir det när illamåendet vägrar släppa..
 
Lev väl ligg säl
0 Kommentarer till "Hard work work"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!