Drömmar..

Drömmer om sommar och sol som värmer mitt skinn. Om ljumma kvällar vid stranden. Om grillkvällar som fortsätter långt efter mörkret kommit. Vattnet som kluckar när vågorna rullar in. Båtturer på böljan den blå med pilkning. Fångst eller inte är oviktigt. Att få komma ut, det är livet på en pinne.
 
Drömmer om en mage som inte är under all kritik. Att det går över eller att de kommer på vad det är. Att jag slipper känna mig som en hypokondriker. Hur är skita tarmarna ur sig inbillning?
 
Drömmer om självrespekt, att kunna se mig själv i spegeln utan att känna förrakt. Att kunna låta Krille ta i mig utan att må dåligt och känna att han borde vara med någon annan. Någon snyggare, bättre.. Att kunna känna att jag faktiskt duger och att min existens har ett syfte.
 
Drömmer om saker som förhoppningsvis ligger i framtiden..
0 Kommentarer till "Drömmar.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!