Do you swear to tell the truth...

Imorgon är det dags.. Då ska yours truly infinna sig i rättsalen.. Det tyckte jag var lämpligt att kombinera med en förkyldning. Särskillt en sådan som gör så man knappt kan prata.
Det blir till att dricka massa äckligt och se om jag kan få tillbaka den i respektabelt läge. 
 
För saken är.. Om man inte kan infinna sig måste man ha en extremt bra ursäkt. Annars blir det 2000 i vite och pling plong taxi till rätten. Joråsåatte.. Kanske lika bra att åka dit direkt..
Är rösten jobbig får jag helt sonika ringa innan och förvarna om att den inte är okej.
 
Är lugn.. Mycket lugnare än jag trodde att jag skulle vara.. Fast å andra sidan värker magen som aldrig förr.. Förträngd oro måhända?
Med tanke på att det är på förmiddagen så lär det inte bli mycket sömn i natt. Kommer vara tok orolig för att försova mig.
 
Men.. Något som är bra.. Idag kommer våran nya soffa! Och på onsdag eller torsdag våra utemöbler! :D SÅ välkommet.. Till och med så vi ska fira det med alkoholhaltiga drycker i helgen.. Ses vi? =)
0 Kommentarer till "Do you swear to tell the truth..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!