Here we go again

Berget stod kvar och var precis som jag lämnade det.

Vaknade vid fem i morse av att magen värkte. Känner bara, inte nu igen!
Gör lika ont som när jag åkte in till akuten de drog igång en, om en liten, utredning.
Orkar inte med det igen. Massa hummande, stickande, klämmande mm mm. Och känslan av att vara hypokondriker. Jag har ont! Och nej, jag är inte förstoppad bara för jag inte kan skita på beställning.
Vad krävs för att någon ska tro på en så att de går till botten med det? Det kan vara så enkelt att jag har kronisk magkatarr, nån som tänkt på det?

Visst är det hemskt när man sitter på jobbet och hamnar i en rejäl trött svacka? Har en nu då det har stannat upp lite. Snart dags att göra ett ryck innan lunchen.

Övrigt är jag bitter över att det, som alltid, är fint väder när jag jobbar helg. Solen kan avgå!

0 Kommentarer till "Here we go again"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!