Extra semester eller sjukdagar??

Till att börja med vill jag klargöra att jag inte klagar på solen och värmen.. Absolut inte!
 
Men då jag har ganska ont av värmen så hade det ju varit gott att få extra semester de dagarna det är som varmast eller rent av få ta en sjukdag.. 
Ni förstår, där jag jobbar är ventilationen icke existerande.. Och då byggnaden är byggd som den är, är det nästan omöjligt att vädra.. Så det blir som att jobba i en bastu..
 
Jag älskar värmen på mina vilkor.. Om det finns möjlighet att gå runt bar, rent av näck, tillgång till skugga, svalkande bad, vindar som fläktar skönt.. Då.. Då fullkomligt älskar jag den..
 
Förövrigt har det tagits ett enormt kliv bakåt.. Trodde det där var över.. Men ja.. Bara att köra på så länge gud vill och skiten håller.. Ska det behöva ta 1 ½ år innan det klickar denna gången med?
0 Kommentarer till "Extra semester eller sjukdagar??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!