Way out of line...

Har gått över en gräns.. Skäms lite, men hade gjort det igen.. Blev inte ett dugg klokare av det heller..
Känns som att jag står i ett fullsatt rum och skriker mig blå, men ingen hör mig..
 
Ser du mig? Hör du mig? Vem/vad är jag för dig? Kan du vara snäll och berätta det för jag har ingen jävla aning.. Magen värker och tårarna bränner bakom ögonlocken..
Jag trodde jag visste.. Men nu är jag helt vilsen..
 
Mika.. Din sanning må vara brutal ibland, men är tacksam för att någon vågar säga vad de tycker.. Att någon kan föra en helt öppen och ärlig dialog.. Behöver aldrig ifrågasätta dina motiv eller undra om det finns en baktanke.. Men det gör inte mindre ont för det..
 
0 Kommentarer till "Way out of line..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!