Tom tank...

Nu är det nog säger kroppen.. Nu är det banne mig nog..
 
Har så många omkring mig som bara tar och tar och tar.. Och jag har gett, gärna det lilla extra också.. Men nu har jag knappt något kvar att ge.. Jag går på sparlåga..
Det är så mycket som heter måste nu att jag tror jag kräks..
 
Vi inledde ett projekt att fixa en ny sängstomme till våra nya madrasser.. Fick inspiration av en tjej som målat lastpallar vita och ställt på varandra med madrasserna ovanpå. Och inuti hade hon satt lampor, så när de var tände lös det igenom gluggarna. Så snyggt och så roligt projekt!
Så pallarna inhandlades, slippades och började målas. Madrasserna kom betydligt tidigare än väntat, men det funkar.. De får helt sonika stå på golvet så länge.
 
Men det är inte roligt längre.. För om vi ska få det färdigt så måste de målas klart.. Måste..
 
Vill jag ha någon lön måste jag jobba.
 
Är kontaktperson åt finaste killen som jag inte träffat på länge så nu måste jag träffa honom.
 
Vänner växer inte på träd och jag har knappt orkat vara social det sista så  nu måste jag orka om jag vill ha dem kvar.
 
Tvättberget bara växer och måste tas hand om.
 
Då vi får besök av svägerskan med familj måste här snyggas till innan så här är fint och iordning..
 
Jag och systrarna måste sätta oss och planera.
 
Jag måste skicka iväg diverse papper
 
Jag måste ringa hitan och ditan
 
Då vissa har det jobbigt måste jag vara stark åt dem..
 
Jag måste...
 
Listan fortsätter i all evighet..
2 Kommentarer till "Tom tank..."
Postat av: Sanna

Ja det där med måsten är fan inte skoj alltså. har 1000 måsten här hemma med, men är ett under om jag lyckas få gjort 1 på en dag :/
i dessa tider med sjukdommar och all skit så orkar man fasen inte. hoppas du inte tar ut dig och försöker att släppa lite på alla måsten, även om det är jäkligt svårt. Och jag är din vän även om vi inte sets på hur länge som helst Kram!

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2013-02-17 / Klockan: 20:29:15
Postat av: Carro

Jag håller med Sanna; jag är din vän ändå! <3 Inga måsten här inte! Puss o kram

URL: http://niiiilorac.blogg.se
Datum: 2013-02-18 / Klockan: 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!