Misslyckad..

Var en incident på jobbet för ett tag sen.. En incident som inte var mitt fel, men som ledde till polisanmälan pga hot från en kund. Detta blev givetvis en stor apparat. Skäll och tårar från anhöriga, sneda blickar, massa möten, ja ni fattar..
Beslutet om att anmäla var inte mitt, det var chefens. Men ändå så får allt snack, alla möten mm mig att känna det som att allt är mitt fel. Att jag är misslyckad. Som att jag har svikit honom, verksamheten och hans anhöriga.
Allt handlar nu om hur vi ska bygga upp förtroende mm, som sig bör.. Men är det någon som tänker på hur jag känner mig?
 
Känns mig bara allmänt jävla sämst..
2 Kommentarer till "Misslyckad.."
Postat av: Carro

Du är BÄST! Ingenting annat. <3

URL: http://niiiilorac.blogg.se
Datum: 2013-04-30 / Klockan: 12:53:37
Postat av: Sanna

Usch vad tråkigt! Men du är varken dålig eller misslyckad på något vis! Du är underbar och bäst! kram

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2013-05-02 / Klockan: 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!