Sorgligt...

Fick hem mer saker från min skoltid av mamma. Var från ettan detta lasset. Förstår inte varför jag plågar mig med att titta på det.. För det är inte roligt. Vilket det borde vara.
 
Alla uppgifter som gick ut på att man skulle skriva en berättelse eller liknar genomsyras av hur ensam jag var.
Jag menar.. Tex.. Jag skulle skriva en berättelse om mig själv.. Inte ens i den hade jag några vänner.. Skrev även om hur ensam jag var.. Borde inte man som lärare reagera på det? Ett rungande ja från min sida.. Men i den lärarens värld var det uppenbarligen inte det.
 
 
Övrigt borde det kännas bra.. Är ledig tre dagar och de spår jätte fint väder.. Men sitter och ältar.. Jobb.. Har jag glömt något? Skulle jag verkligen ha gjort sådär? Har jag gjort bort mig? Skrev jag upp det där? 
 
Det går runt runt runt runt..
0 Kommentarer till "Sorgligt..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!