Smärta..

I tisdags fick jag tummen ur röven och skaffade medlemskort på Atletica och bokade samtidigt in mig på en 45 min spinningpass..
Var faktiskt helt okej, tiden gick ganska fort när man gick in i sig själv och fokuserade.. Tog det dock lugnt eftersom jag inte har tränat på länge, satt ner mest och ökade motståndet lite.. Men likförbannat har jag så satans ont! Kan knappast kalla det för träningsvärk, för detta gör verkligen ont.. Kan inte gå ordentligt.. Och låren orkar inte riktigt hjälpa till att fixera knäna så de flänger i ytterläget hela tiden..
Känns dessutom som att min röv är trasig..

Ska pallra mig ner till gymet och försöka mjuka upp benen lite.. Lär väl gå sådär..
0 Kommentarer till "Smärta.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!