Äsch jag vet inte...

Då så.. Bara några skälvande timmar kvar så smäller det.. 27 år.. My scary age..
Fråga mig inte varför just 27 känns jobbigt.. Men lite ångest har jag allt..
Det är:
  • 10 år sen Vendela föddes, jag blev kontaktperson för Rulfen och jag förlovade mig.
  • 5 år sen jag började på Berget.
  • 8 år sen jag tog studenten och fick äran att låna en Barbie lighter och en opptrekker.
  • 20 år sen jag körde flakmoppe första gången.
  • 6 år sen jag var på festival första gången.
Med mycket mera..
Vart fan tog tiden vägen? Man kanske skulle börja bete sig lite?? Eller nä.. ^^
Den där känslan av att inte duga hänger över mig som ett åskmoln.. Förstår inte riktigt vad som hänt.. Men ja.. Det är som det är.. Klarar mig ändå..
0 Kommentarer till "Äsch jag vet inte..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!