Should I stay or should I go..??

Är en sån där katastrof dålig dag.. En sån dag när jag inte vet om jag orkar mer.. En sån dag då jag funderar på att åka in.. Väskan är redan packad..
Hjälper kanske inte så mycket att åka in, men där är jag under övervakning..


Att jag har krashat så här kan bero på att de har satt in en ny medicin..
Ja jag hör invändningar, en till?? Ni läste rätt, en till.. Men tanken är att när jag har ätit den i tre veckor så ska en annan trappas ut och den ska dessutom ersätta min insomningstablett om allt går som det ska.. Dessutom ska den göra mig piggare och har inte de sedvanliga biverkningarna som tex viktuppgång..
Men det är kanske inte ett jätte problem då jag har tappat aptiten helt igen..


Pratade nyss med min samtalskontakt.. Hon sa att det kanske inte är läge att jag jobbar alls under medicinbytet.. Känns som att det kanske ligger något i det.. Men samtidigt är det trist för jag har börjat att gå bredvid på Buffelgatan och det verkar roligt där..
Men får vara realistisk.. Ansvarar ju för andra människor..
0 Kommentarer till "Should I stay or should I go..??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!