En dag som denna..

...hatar jag män.. De klagar över förkyldningar.. Well jag hemskt gärna en förkyldning bara jag slipper denna mensvärken..
Som jag sa till Hanna igår..


Vi har mens med allt vad det innebär, vi lånar ut våran kropp till en jävla unge som inte har vett att uppskatta det, vi ska även pressa ut den där saken.. Sen förväntas vi ge ungen full access till våra pattar.. Där står vi sen spruckna muttor och bröst som vi riskerar att snubbla över och killarna..? Ja de blir förkylda..
En kollektiv pungspark i månaden hade gett oss lite upprättelse..


Övrigt är måendet som innan.. I botten.. Ska hitta upp denna gången också.. Är bara vilsen just nu..
0 Kommentarer till "En dag som denna.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!