A halleluja moment..

Måste bara få säga att jag älskar lchf!!! Gjorde tacosfärsfyllda paprikor nyss och jag började seriöst nästan gråta för att det var så gott..
Denna dieten innebär jäkligt god mat som man blir mätt på.. Det krävs inte så mycket för att man ska bli mätt heller.. Jag är såld..
1 Kommentarer till "A halleluja moment.."
Postat av: Sanna

Tycker inte heller att du skall skämmas. Det är ju du och den du är! Jag förstår hur du menar när du vill visa upp det. Tycker det är bra om du själv känner dig bekväm med det! Inte många som vågar eller kan. Skönt att du hittat något som passar dig! Det ser i änna illa gött ut ;) En ute kväll snart kanske? Var på tok för längesen ju! Kram på dig!

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2012-01-31 / Klockan: 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!