Vissa lösningar är bättre än andra..

Skulle varit på vpm idag.. Klockan nio redan.. Ja jag hör protester men det var ett tag sen jag var tvungen att gå upp i tid..
20 min innan bussen gick segade jag mig ur sängen och klädde på mig.. Då ringde de från vpm och sa att läkaren var sjuk.. Jo men heja vad kul, då hade jag ju piggnat till och var för pigg för att somna igen..
Anledningen till att jag skulle dit var för att diskutera min sjukskrivning som går ut 20/2.. Men det sket ju sig och de har tydligen ont om läkare så vi fick göra en nödlösning.. De förlängde den till 12/3 så jag kan få träffa en läkare.. finemang, men gissa när läkartiden är?? Just 12/3.. Framförhållning hej och hå??
0 Kommentarer till "Vissa lösningar är bättre än andra.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!