Saknad..

Dagar som denna saknar jag dig..
Jag är fortfarande besviken på dig.. Att du menar på att jag ger upp.. Du om någon vet att jag kämpar.. Du om någon vet vad det innebär att kämpa..


Dagar som denna känns det meningslöst.. Allt detta stret och slit för att hålla näsan ovanför vattenytan.. Till vilken nytta?? Det är ett steg fram och två bak.. Ska det inte plana ut snart??


Tycker inte om att se mig i spegeln.. Tycker det syns att jag håller på att vissna..
De nya brillorna gjorde ingen skillnad alls.. En apa är en apa...


Jag är så urbota jävla trött på det här.. Det räcker nu! Jag vill kunna skratta ärliga skratt utan att vara rädd för att jag ska rasa sekunden efter.. Vill slippa leva med tårarna brännande bakom ögonlocken och gråten i halsen..


Livet är ingen dans på rosor, snarare en stilla stepp på törnen..
1 Kommentarer till "Saknad.."
Postat av: Carro

Men... vad händer?! Vad är det för människa som kallar dig för så hemska saker?! Och hur är det med din huvudvärk?? Blir orolig för dig. <3

URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Datum: 2012-02-29 / Klockan: 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!