Öm punkt..

Det var inte bara just det faktumet att han kallade mig för jävla luder som gjort mig jäkligt ledsen.. Var annat som gick hand i hand med det.. Att den som verkligen borde ha stått bakom mig gick skrattande därifrån med honom.. Vilket är där skon klämmer överlag.. Mina problem skrattas bort..

Borde väl acceptera din ursäkt, men ärligt talat.. Du har betett dig som ett jävla rövhål mot mig, så i lördags vart du hur schysst som helst.. Tänkte, wow vad gott att vi kan umgås som folk.. Så BANG! "Jävla skank"?? Var fan kom det ifrån??
Jag kan känna att du borde ha bett om ursäkt där och då för jag reagerade skarpt så du kan inte ha trott att det var okej med mig.. Inte komma senare och be om ursäkt inför merparten av festen och hänvisa till att du mår dåligt.. Och?? Jag mår också skit men jag går inte runt och kallar folk för sånt ändå..!


Det värsta med hela kråksången är att jag har dåligt samvete.. Att jag borde be om ursäkt.. Att jag skulle hållt käft.. För det blev inte ett skit bättre av att jag satte ner foten.. Varken när det gällde det ena eller det andra..
0 Kommentarer till "Öm punkt.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!