Isn't it ironic...??

Ni vet den där kärleken som känns omöjlig, när det känns som att det är ingen idé att försöka för man spelar inte i samma liga..
Den hade jag.. Kände att jag verkligen inte kunde försöka, jag menar.. Varför skulle han nöja sig med mig? Han som är så snygg och cool..
Så vi har varit vänner typ 7 år nu.. Räknar honom som en av mina bästa vänner.. Så idag fick jag reda på att han har varit kär i mig sen vi lärde känna varandra..
Lite komiskt, lite tragiskt..


Men med facit i hand ser vi att det hade aldrig funkat mellan oss och vi hade sabbat våran vänskap totalt..
Den här vetskapen förändrar ingenting, men jag förstår hans beteende lite bättre.. Varför han reagerade så skarpt när jag berättade att Krille skulle flytta hit..


Så sensmoralen med detta är att man ska försöka.. För man spelar i samma liga.. Det är aldrig omöjligt.. Man är inte så töntig och hopplös som man tror..
1 Kommentarer till "Isn't it ironic...??"
Postat av: Sanna

Ha ha..ja det kan jag ju hålla med om att det var ironiskt! Men vad skönt att du känner att du har en god vän. Du och krille verkar ju vara som gjorda för varann ju :) Ja absolut!! Vi MÅSTE knåpa ihop något! Så det så!! :)

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2012-02-05 / Klockan: 19:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!