Dum får lida..

Idag bjöd  mor på lunch.. Soppa med kräpper (klimp), vilket är något av det godaste jag vet.. Att det inte är lchf skiter jag fullständigt i!
Men jag borde nog ha brytt mig lite.. Min mage verkade inte tycka om det alls.. Den är knäckt.. Får nog inse att jag får hålla mig till detta..
Men denna helgen ska jag äta lite godis.. Är så dödligt sugen på vingummi, speciellt de röda!
1 Kommentarer till "Dum får lida.."
Postat av: Sanna

Får nog skjuta på det lite. Pappa fyllde 60 förra helgen men jobbade i frankrike då. Så vi skall fira honom imorgon. Och på lördag skall mattias bowla med grabbarna. Dock är det ju då min tur att gå ut helgen efter eftersom han tog denna. Hur låter det?

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2012-02-16 / Klockan: 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!