Det blir bättre...

Mötte en kollega idag.. Som sig bör så frågade hon hur det var och jag svarade reflexmässigt att det var bra.. Och samtidigt som jag sa det insåg jag att det  faktiskt är bra..
Var så länge sen jag var mig själv så jag känner knappt igen mig.. Men jag gillart!


Dock har jag börjat snusa igen.. Kom på att jag har börjat i helt fel ände.. Sen jag slutade har jag rökt mer.. Det är ju där jag måste börja.. Att först och främst sluta med att feströka och sen ge mig på snuset.. För jag röker då icke upp ett paket på en kväll, sen ligger ju paketet hemma och det blir helt plötsligt väldigt gott att gå ut och ta en cigg.. Old habbits dies hard.. Men nu gör vi om och gör rätt..!


Häromdan när jag halkade omkring kom jag och tänka på en viss torsdagskväll för några år sen då det också var jätte halt.. Det ramlades hit och dit och kissades på dörren vid Videomix.. Minns du Sanna?? ^^
Episkt!
2 Kommentarer till "Det blir bättre..."
Postat av: Sanna

Ha ha!!!! Vet du vad det sjuka är??? Att jag kom och tänka på den kvällen igår när jag var ute och gick!!! Så sjukt skoj! Alltså...finns ingen annan jag har så roligt med som dig. Om det bara är du och jag eller 20 pers till har noll betydelse! Ha ha!!! Underbart att hör att du mår bra! Det gillar vi!!!

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2012-02-04 / Klockan: 00:39:50
Postat av: Sanna

Nästa helg är jag dessvärre bjuden till skägget och hans tjej på fest. Så där jag nog tyvärr icke. Vi får.se.om vi kan planera in något i alla fall. Hade vart grymt kul!!!

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2012-02-05 / Klockan: 07:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!