Äh ooops????

Var just inne på aftonhoran (läs aftonbladet) och läste runt lite.. Såg en artikel om unga om skadar sig.. Var inne och läste lite och vips så hade jag mejlat denna reporten och berättat min synvinkel på det hela och, som hon begärde, mitt nr så hon kan nå mig för kompleterande uppgifter och ev intervju..

Vad har jag gjort?!?!


Jag kan berätta om min sjukdom, men en intervju??? Holy crap! Som tur är kunde man vara anonym om man ville men shit..


Fast egentligen.. Varför inte?? Är på tiden att storyn kommer från någon som faktiskt är sjuk och har självskadande beteende.. Att det inte är någon pompös läkare bakom en skrivbord eller någon som har "forskat" på det..
0 Kommentarer till "Äh ooops????"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!