Dagar som man kan reflektera..

Har känt mig konstig ett bra tag.. Som att jag har förändrats.. Jag är inte samma Maria som jag har varit.. Har inte kunnat sätta fingret på det, förrän igår.. Låg och lyssnade på Winnerbäck och då slog det mig..

"Han säger att han har varit i helvetet och vänt. Jag tror en del av honom blev kvar där.."

Så enkelt det var ändå.. Det tror fan att man inte är den samme när man slits itu och lagas gång på gång.. Och med ens så känns det inte så jobbigt att jag har förändrats.. Jag var tvungen för att överleva.. Och jag har överlevt, gång på gång på gång.. Är nog faktiskt ganska bra ändå.. Trots mina spickor och skavanker..

0 Kommentarer till "Dagar som man kan reflektera.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!