trubblemaker

Exakt så känner jag mig.. Nu har jag ställt till det på jobbet igen..

Var hos min samtalskontakt idag.. Var på tal om att lägga in mig. Ville inte höra talas om detta.. Men hon släppte det, för hon vet att jag säger ifrån när det är för illa..

Blir ett akutbesök hos läkaren imorgon dock.. Ska sättas in antidepressiva och troligtvis en sjukskrivning..

Hon tyckte absolut inte att jag skulle jobba.. Så fick ringa och sjukanmäla mig.. Halv två och mötet började två. Skulle jobba natten sen.. 16-08.30.. Så nu har jag ställt till det.. Igen..

 

Jag vet.. Man ska inte känna så.. Men det är exakt så jag känner..

0 Kommentarer till "trubblemaker"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!