Ork sökes...

All energi har lämnat min kropp känns det som.. Orkar ingenting.. Ligger bara i sängen med musik på och stirrar in i väggen..
Har försökt att peppa mig själv så jag kan tag i kaoset som en gång kallades en lägenhet.. Har försökt i 4 dagar nu.. Men det går inte.. Det går bara inte.. All energi går åt till att orka vara..
Imorgon måste jag ta tag i det, och bara tanken på det gör mig gråtfärdig.. Jag orkar inte..
Nästa månad ser ut att bli trevlig.. Karens + sjukskrivning, alla jävla läkarbesök och mediciner gör att mkt pengar bara seglar iväg..
I och med att det var snålt denna månaden så kunde jag inte lägga undan pengar till den sista räkningen på tandställningen, bara där ryker 4200..
Så nu får jag leva på vatten och bröd. Och paradis Oskar är död, faktiskt!
(citat ur "Balladen om konsekvenser")
1 Kommentarer till "Ork sökes..."
Postat av: Sanna

Hoppas du snart finner ork och energi igen! Ska hälsa på dig och försöka peppa dig så gott jag kan vännen! Förresten....den låten är förjävla bra!!



Kramar i massor!

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2011-09-19 / Klockan: 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!