Ångest..

Mina sista, som i sista på riktigt, slantar ryker nu.. På något roligt?? Haha, ja definiera roligt.. De går till mediciner.. Det är dyrt att vara sjuk..
Vet dessutom inte om jag får någon lön den kommande månaden.. Har skickat in papperna till försäkringskassan (ett långfinger åt er) idag. Och de har 30 dagars handläggningstid, minst. Får hålla tummarna för att jag får något. Men det ser mörkt ut.. Är en sån månad då det är mycket.. På bara två räkningar är jag uppe över 8000:- Hurra för att heta Maria..



Gårdagen vart skit.. Riktigt jävla skit.. Orkade ingenting.. Var en snabb sväng i stan med mamma och Linda.. Det tog knäcken på mig.. Alla människor, alla intryck.. La mig och grät när jag kom hem.. Är inte folkskygg, orkar bara inte med så mycket folk samtidigt..



Idag är det bättre.. Är bara så sjukt trött.. Så där trött så man är på vippen att börja gråta så fort något går emot en..



Dagar som denna saknar jag dig.. Vart tog du vägen?? Vi som mer eller mindre satt ihop..
1 Kommentarer till "Ångest.."
Postat av: Sanna

<3 Fina Maria

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2011-09-27 / Klockan: 19:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!