Många tårar blir det...

Var ett jobbigt samtal på vpm.. Fick verkligen rotat på djupet idag.. Hittade saker som gjorde ondare än jag trott.. Fick även höra att jag förnekar mig själv.. Att jag måste lära mig att låta folk berömma mig..
Men saken är den att jag hatar komplimanger som handlar mig som person.. Att ge mig en komplimang är som att hälla vatten på en gås.. Det rinner bara av.. Det når inte fram..


Har haft ett samtal med Mika med.. All ära till dig som försöker att få mig på bättre humör trots att du själv mår skit.. Tack för att du är så ärlig..


Det känns som att jag dör långsamt.. Sakta men säkert.. Som att vara instängd i en tank och se hur vattennivån sakta stiger.. Sakta men säkert..Vill bara ställa mig och skrika.. Men rösten bär inte.. Jag får inte fram något rop på hjälp.. Ingen ser eller hör att jag håller på att drunkna.
0 Kommentarer till "Många tårar blir det..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!