Soffläge

Denna helgen har tillbringats i soffan..

I fredags hemma hos hanna där även anna och catto var med.. Tacopaj, lite vin, snabba cash och massa tjöt..


Lördagen var stillsam.. I brist på kompisar att leka med hade jag mys med kära mami.. Vilket kanske var tur för jag upptäckte att jag hade feber när jag kom hem..
Inte konstigt att jag frös så och vart på surt humör..


Även idag har jag bott i soffan.. Jävla feber.. Jag kan inte säga att jag är sjuk precis.. Har haft liite ont i halsen och febern är inte hög.. Men tillräckligt för att jag ska känna mig som ett utsketet äpple..
Får försöka att lägga mig i tid..


Hockey final i afton!! =) Får kika det jag orkar..


Om lite mindre än en vecka.. Ja då är det bara till att inse.. Då är jag ofrånkomligt närmare 30 än 20 och ett steg närmare my scary age.. 27.. Hua.. :p
0 Kommentarer till "Soffläge"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!