Naturlig skönhet...(?)

Vaknade idag av det knackade på dörren.. Vart några onda vodoo ramsor innan jag fick tagit mig ur sängen, tagit på kläder och stapplat till dörren..
Där står min granne som ville förvarna om att hon hade skaffat katt.. (jaha och??)
Sen tittar hon på mig och säger: "Men vad söt du är Maria, vad har du gjort? Du är jätte fin!"
Mumlade fram ett tack och vi avslutade samtalet..
Stod och funderade en stund.. Hade ett svagt minne av att jag hade sovit med mascara på..

Gick fram till spegeln och mkt riktigt.. Håret stod på ända och det låg mascara rester nedför ögonen..

Men hey, är tydligen söt ändå.. ^^



Bin Laden är nu död. Men hans söta bror Marme Laden, hans något mörkare bror
Choko Laden och vegetarianen Sal Laden är fortfarande på fri fot. Förutom dessa
eftersöks även hans alkoholiserade kusin Pinaco Laden och hans senila farbror Varfanvardejag Laden...

0 Kommentarer till "Naturlig skönhet...(?)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!