Insomnia..

Har hamnat i nån knepig period.. Vaknar alltid så okristligt tidigt och är pigg.. Vet att man egentligen ska gå upp då, men vad fan ska jag upp och göra klockan 4 på morgonen??
Så lyckas efter många om och men somna om.. Och sen är jag givetvis aptrött när jag vaknar nästa gång..
Måste sova! Vet ju vad som händer annars.. :/


Idag har jag redan hunnit storhandla, riggat så frysen frostar av sig, satt igång en maskin tvätt, betala (hemska) räkningar, skurborsten är framtagen och klockan är inte ens tio.. (WTF???)

Senare bär det av till söstra mi.. Planer skall smidas.. Mohahaha..
Vad?? Det skriver jag inte ut här.. :)


Helgen skall återigen jobbas.. Halleluja!
0 Kommentarer till "Insomnia.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!