Är rätt korkad..

Fattar inte varför jag tittar på program som "kalla fakta".. Jag blir ju bara så jävla förbannad..

Idag vart det ju om Frälsningsarmén och det faktum att de diskriminerar homosexuella.. Bara det gör mig förbannad..
Men sen kommer det fram att de samtycker att att homosexuella ska fängslas i utlandet..
Och att regeringen sponsrar dem..

Hur fan kan man sponsra något sånt??

De säger själva att alla är välkomna, att alla är värdefulla etc.. Men, alla är ju inte det.. Säg inte att alla är det när folkgrupper utesluts. I synnerhet när de tycker att de är okej att slänga dem i fängelse..


Sen är det ju, givetvis, knappt en käft som ville ställa upp på intervju.. Stå för era åsikter och ståndpunkter för fan!

Ja jag är arg!
0 Kommentarer till "Är rätt korkad.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!