The last single...??

Tillhör tydligen ett utdöende släkte..
En avvikande grupp..

Singlarna..

Får ofta höra "men ska inte du ta och hitta nån??"

Jo men tjena. För det är ju så att alla singlar är uppställda på rad i ett varuhus där man kan välja och braka a´la "Tur i kärlek" följt av "kär och galen". Och vips så har man femtioelva ungar och ställer upp i "familjen annorlunda"..

Eller??

Tydligen så har man inte nåt liv heller om man inte har barn och/eller respektive..

För inte kan det väl vara så att man väljer att vara själv? Nä då är det något som inte stämmer..
Slutsatsen folk drar om mig är oftast: "Hon är lesbisk!!"

Åh om jag hade fått en femma varje gång någon frågade eller påstod det. Då hade min tandställning varit finansierad för läääänge sen..
Rätt tröttsamt..


Konstig eller ej, men singel är jag. Och helt ärligt rätt nöjd med det.
Har två katter som väcker mig på irriterande sätt och som skäller på mig när jag kommer hem sent.
Så varför skaffa en tredje part?? Skulle vara en städerska isf..

Basta!
0 Kommentarer till "The last single...??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!