Meningslösa aktioner..??

"Earth hour! Tänd alla lampor och visa vad vi tycker om meningslösa aktioner"


Ja, det kan hända att det inte gör extremt stor nytta, men svider det verkligen så att försöka att göra en insats??
Jag menar det är en timme om året det handlar, wtf??

Kanske är det bara jag som tycker så, men jag står för det..

Läste även i en blogg att det är en som vägrar sopsortera för det är merarbete..
Sånt blir jag så trött på.. Om man kan göra något, om bara något så simpelt som att slänga ett mjölkpaket på rätt ställe, är det så jääävla hemskt att göra det då??

Jag är ingen ängel, verkligen inte.. Jag skulle kunna slänga saker i komposten, för det har vi en på området.. Men jag gör det inte av ren lathet.. Men resten.. Ska man ändå till sophuset där alla kärl finns så kan man väl lika gärna sortera?? Eller??


Övrigt hoppas jag på att natten blir lugn.. Kommer att vara död imorgon annars, vilket jag inte har tid med.. Ska ju med en brukare till mölndalssjukhus och skriva in henne. sen ska jag ta tåget hem.. Och då kan jag ge mig fan på att jag somnar och vaknar i kastrup eller nåt.. Just my luck..


Nähä.. Jobba var det..
0 Kommentarer till "Meningslösa aktioner..??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!