Mår bättre än andra..

Ett gäng "glada pojkar" hoppade av bussen som jag skulle med igår kväll.. De leeeeed för att jag var tvungen att åka hem trots att klockan bara var halv elva och för att jag skulle upp tidigt idag och jobba.. De lovade dyrt och heligt att hålla fanan uppe och ta några kalla åt mig med..
Det tvivlar jag inte en sekund på att de gjorde.. De drack Kir direkt ur flaskan när de lullade iväg.. Hua.. Kir..
Men deras glada tillrop gjorde att jag åkte hem med ett leende på läpparna..

Det här är en sån där aptråkig helg.. Fre 13.45-22 lör 9-16 sön 13-08.30 på mån och sen mån 13-ca18..
Vem fan behöver ett liv??

Så vill ni ha tag i mig så vet ni var jag finns.. På Berget..
0 Kommentarer till "Mår bättre än andra.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!