Hallå...??

Ja jag vet att det är dött här.. Men det är så att jag har inget liv these days.. Jag bor på jobbet..


Självrannsakning pågår...

Mmmmm.. Jag håller på att rannsaka mig själv..
Vem är jag och vad vill jag egentligen.. Varför gör jag si men inte så?? Varför kan jag vara snälla mot alla andra, men inte mot mig själv??
Och det där med att säga nej.. Vissa vet precis vilka knappar de ska trycka på för att min "ja men det klart jag ställer upp" funktion aktiveras..
Man tror att man känner sig själv, men man upphör aldrig att förvånas..


Förövrigt har Greys börjat igen, så nu är Maria en klad hest.. =)
1 Kommentarer till "Hallå...??"
Postat av: Annica Thorin

Kan inte annat än o hålla me - Greys ROCK!! :-)

URL: http://trossans.blogg.se/
Datum: 2011-03-17 / Klockan: 22:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!