Avvikande beteende

Jo för det är så att jag ska jobba fre, lör, sön, mån.. Men jag längtar tills på fredag.. För jag och kära Misan ska äta tacos och ha vårat sedvanliga helgsmys.. Och yours truly har enorma cravings efter just tacos..
Tack vad lite god mat och mys med popcorn kan lyfta jobbhelgen..
Kanske vankas det lite våfflor med?? =)


Kollade just skatteverketshemsida.. Jag tror inte på beloppet innan jag håller pappret i handen.. My lord! De pengarna är minst sagt välkomna!
Var glad om jag hamnade på plus med tanke på hur länge jag var sjukskriven förra året.. Men skiljer visst bara nån hundralapp.. Men hey.. Jag klagar inte!!


Har en fråga.. Hur smart är man som katt om man kryper in under soffan, biter sig hårt i arslet och sen blir apsur och morrar och fräser??
Tips från coachen, ge fan i att bita dig i röven!


Är ovanligt glad idag.. Det klär mig inte..


Bjuder på en truddelutt som jag kärat ner mig i..


0 Kommentarer till "Avvikande beteende"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!