våga vägra solsemester!

Varför åka på solsemester när man kan bränna sig halvt fördärvad hemma i trädgården, alldeles gratis.


Satt på baksidan igår med Coffe "the almighty" Andersson.. Han hade med sig varsinn tårtbit minsann.. =) Satt där i typ 4 timmar och tjötade om allt och ingenting.. Skvallrade och bytte hemlisar gjorde vi givetvis med.. Haha..
Men dum får lida som det så fint heter.. Hade inte smörjt in mig, så brände mig ganska mkt..
Och.. Haha.. Yours truly tänkte inte på att hon har snedlugg numera.. Så jag strök inte undan den.. Nu har jag bränna efter luggen.. Hahaha..


Sen bar det av ut till Tvååker.. Min kollega Ulla hade bjudit dit oss för att förtära sill och potatis med tillhörande drycker.. =)
En mkt trevlig afton om ni frågar mig! Vart dock aningens segt att gå upp och jobba idag.. ^^


Ikväll blir det campino och sen bio med Hanna och Marie.. Baksmällan 2 ska vi se.. Har höga förväntningar då jag fullkomligt älskar den första..
Har ni inte sett den så se den för guds skull.. Är igenkänningshumor på hög nivå.. =)


Mors
0 Kommentarer till "våga vägra solsemester!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!