Mumma

Tycker att Therese Carlsson är jätte bra.. Hon köpte efterrätt igår.. Vi smälte choklad vi som doppa, kiwi, melon och minimarshmallows i.. Behöver jag säga att det var gott??!!


Har pratat med en del.. Och vi alla kommer fram till samma sak.. Men ändå är det så svårt..


Och en fråga.. Är det möjligt att amputera sin mage? För jag funderar seriöst på att göra det.. Massa magknip och magkatarr som inte vill ge med sig..
Jag tyar inte mer Rasken!!


Är lite ledsen.. Hittade den perfekta klänningen att ha på Jennies bröllop.. Den var SÅ mig..
Men.. Den var VIT!!
Faaaan!!!
0 Kommentarer till "Mumma"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!