Dagar som rusat förbi..

Efter ett lååååångt pass på 23 timmar bar det av ner till stationen för att möta upp Krille som kommit ner från skeå..
Senare på kvällen blev det till att premiärgrilla nere vid ankaret med att gäng gott folk.. Stort mys..

I lördags vart det premiär för att ligga vid piren och sola.. Även för att åka ut och pilka! =) Fick la inte så mkt men det spelar inte så stor roll.. Bara båtturen i sig är underbar..
Dock borde vissa ha lyssnat och skylt sig med en handduk.. För en viss person blev RÖÖÖÖÖD.. Inga namn nämnda.. (Ähum Krille)

På kvällen bar det av ut till Therese.. Topp 5 stod på schemat.. En riktigt härlig kväll.. Satt ute hela kvällen tills det var dags att åka till staden.. Haha..
Väl då sa det pang.. Hade inte känt av alkoholen ett dugg fram tills dess.. Men så small det till som den och maria vart muchos på dojan..
Har en del minnesluckor från stadsbesöket.. Therese fyllde i en del som jag faktiskt kom ihåg när hon väl sa det.. Men det är fortfarande en del som saknas..

Ja shit happens, men tycker sånt är jäkligt pinsamt.. Vet ju inte vad jag har sagt eller gjort.. Förlåt gott folk om jag var otrevlig! =(


Igår gjordes det inte många knop.. Jag hade lite ont i håret och Krille mådde lite dåligt.. haha.. Fast fick igen big time för att jag retade honom.. Magknip is a bitch!
Vi hamnade iaf hemma hos Hanna på kvällen och kollade på "Vägen ut". Love it.. =)



Jaja.. Nu är Krille hemskickad och jag är på jobbet.. Håller på att rinna bort.. Man ska inte klaga på värmen.. Men damn!


Och funderar det gör jag..



Det snurrar i min skalle
0 Kommentarer till "Dagar som rusat förbi.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!