Ah what to do what to do..

På tal om avstånd som jag skrev om i förra inlägget..


Snackade lite med Hanna om detta innan och nu slog det mig.. Jag kanske flyttar 120 mil uppåt.. Hur fan gick det till?? ^^
Sist jag flyttade långt flyttade jag iaf till varmare bredgrader.. Haha..
Kom fram till att, äh vad fan det löser sig.. Någon måste flytta på sig så det kan ju lika gärna vara jag som gör det.. In the name of love, eller hur vart det nu?? =)


Mitt sinne känns lättare än på länge.. Ja jag hör en kör säga att det är för att jag precis har gängat mig..
Men tror inte det..
Har ju som sagt blivit liiite mer sams med mig själv..
Känner mig inte lika melankolisk längre.. Den "medfödda sorgsenheten" gör sig inte påmind lika mkt..

Tittade på mig själv i spegeln innan.. Kände bara, vad sysslar jag med?? Vad sjutton sysslar jag med? Hur kan jag har låtit det bli så här??
Nu tar den här damen sig i kragen.. Promenader eller cykelturer varje dag.. Så får det bli.. Ser ju ut som en jävla köttbulle..


Basta!
0 Kommentarer till "Ah what to do what to do.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!