Lämp..

Har fått tummen ur och skickat efter blanketter för lämp.. Får se hur det går sen.. Mina mediciner, eller ja, min sjukdom kan sätta käppar i hjulet..
Personligen har jag aldrig upplevt några problem.. Har ju kört moped utan problem..
Saken är att reaktionsförmågan kan bli nedsatt.. Men när jag har kört moped har jag snarare upplevt att jag reagerar snabbt. Nu är det inte samma sak, jag vet..
Men de dagar som jag har känt att det inte är lämpligt att köra så har jag ju givetvis inte gjort det.. Sunt förnuft!


Men så till mitt stora problem.. Jag tycker det är obehagligt att sitta bakom ratten. Jag vet inte varför, det har aldrig hänt något när jag har kört. Men tycker inte om det. Tanken skrämmer mig en hel del faktiskt..

Jaja, vi får väl se om jag blir godkänd till att börja med. Måste på undersökning och få läkarintyg först.. Något jag bävar för eftersom jag aldrig har träffat min nya läkare..
Fan att jag inte har kvar Leif.. Då hade jag inte oroat mig ett dugg..
0 Kommentarer till "Lämp.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!