Somliga straffar gud med en gång...

Skrattade gott när katterna började vakna till liv..


På något vis lyckades Lucifer ta sig upp i sängen.. Och väl där så kissar han ner båda sidorna.. Jag menar täcken, kuddar, madrasser.. KISS!!

Blev jävligt sur med kunde inte med att skälla på honom..
You see, katter kan inte kontrollera det där riktigt när de har varit sövda..

Men.. (för att citera en brukare) Men men men men men...

Ähum men.. Så satte sig Lucifer för att tvätta sig.. Han hade ju solkat ner sig själv en del.. Nämde jag det faktum att katter inte kan kontrollera kisseriet riktigt??
Well, när han böjer sig ner mot skrevet så händer följande.. Han kissar sig själv i ansiktet.. ^^
Den krystningen som blev när han böjde sig tryckte ut det sista som fanns i blåsan..

Behöver jag säga att jag röjde ur sängen med ett leende på läpparna?? SÅ värt det!!

Övrigt går bilen bra..
2 Kommentarer till "Somliga straffar gud med en gång..."
Postat av: Sanna

Ha ha ha ha! Jag bara älskar din blogg! Den gör hela min dag!


Datum: 2011-02-03 / Klockan: 17:55:45
Postat av: Britta

Haha, håller helt med ovanstående skrivare =) Kände mig nere pga av att jag nog har feber, men när jag nu läste om hur katten pissar sig själv i fejjan (vilket förstås är hemskt tråkigt och egentligen inte alls kul) skrattade ja, haha!! Kan se det framför mig, måste sett skoj ut ;) kramar!!


Datum: 2011-02-03 / Klockan: 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!